Aktivní brzda

Zoom
Extreme aktivní brzda

Extreme aktivní brzda

Kód: JT-BRZ-03

508,26 Kč bez DPH

Připraveno k odeslání

- Profesionálně navržený a vyrobený mosfet s aktivním brzděním motoru bez kabeláže určený pro airsoftové elektrické (AEG) zbraně.
- Pro silový okruh lze použít kabely o max. průřezu 1,5 mm2 a pro signálový o průřezu 0,25 mm2
- Po rozepnutí kontaktů se využívá přebytkové energie motoru k jeho zastavení. Brzdný účinek je nejsilnější se zátězovým motorem s neodymovými magnety.
- Píst není při semi střelbě částečně natažen, pružina se neunavuje, nenamáhají se vnitřní díly a tryska z větší části zamyká komoru.
- U vysokokadenčních zbraní řeší problém více výstřelů při režimu střelby na semi.
- Z principu funkce mechanismu AEG zbraně se píst při režimu AUTO zastaví v náhodné pozici.
- Bezkontaktní spínání motoru.
- Aktivní brzda zvyšuje kadenci zbraně a výdrž akumulátoru.
- Neopalují se spoušťové kontakty.
- Zařízení obsahuje stabilizaci napětí při sepnutí, tím se mosfet se spolehlivě sepne a méně se zahřívá.
- Určeno pro všechny typy běžně používaných akumulátorů do 17 V (Ni-xx 8.4V - 14,4V, li-pol 7.4V - 14.8V, li-fe 9.9V - 13.2V).
- Určeno pro pružiny až M170.
- Spínací mosfet zvládne až 2,5x větší proudy než základní varianta.
- Oproti klasickému mosfetu 5x menší odpor při sepnutí = menší zahřívání mosfetu.
- Masivní chladič, který je na mosfet přilepen.
- Brzdný mosfet zvládne až 2,3x větší proudy než základní varianta.
- Dvojnásobný počet rezistorů snižující brzdný účinek brzdy = menší zahřívání rezistorů.
- Jednoduše pochopitelné 6-ti vodičové řešení.
- Velikost zařízení 53x20x12mm.
- V balení součástí stahovací bužírka přes Extreme aktivní brzdu a český návod na instalaci, který je také ke stažení v záložce "MÉDIA".
- VAROVÁNÍ: K instalaci tohoto zařízení je potřeba odborník, který musí umět pájet a rozložit AEG zbraň. Nikdy nepoužívejte trafopájku!

NÁVOD: Zapojení zařízení do zbraně (kapitola 2. a 3.)

Upravené schéma zapojení pro zbraně AUG a P90


VIDEO: Rozdíl mezi běžným spínaním motoru a spínáním pomocí aktivní brzdy



Zákazníci, kteří koupili tento výrobek, si také koupili:

Napište recenzi

Abyste mohli napsat recenzi, musíte být přihlášen(a)
admin napsal(a): 23.04.2012
reference z airsoft-fora od uživatele TeslaMa:
http://www.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?p=151211#p151211

Extreame brzdný mosfet jsem zkoušel na sestavě X-high tech zátěžový motor,kola SHS 100:300,pružina M150 SHS a M170 SHS, celou sestavu pohání lipolka 11,1V 4Ah 35C. Ze zbrani jsem vystřílel již cca 8tisíc ran a vše funguje dokonale. Mosfet je studený, při nejhorším mírně teploučký což vubec ničemu nevadí. Brzda brzdí okamžitě a kola se okamžitě zastavují. Celý mosfet mužu jen doporučit, myslím si že je to velmi užitečná věc.
Václav napsal(a): 16.04.2012
Postřehy z testu Extrémní aktivní brzdy JeffTron

Na Jeffa jsem se obrátil v době, kdy jsem řešil problém s mým AUGem předelaným na odstřelovačku s jednotlivkama, semi udělaný na tvrdo a často se mi stávalo, že se po výstřelu kola otočily tak, že byl přerušovač střelby v rozepnutý pozici a pomohla jedině dávka po rozdělání zbraně. Netuše, že připravuje extremní aktivní brzdu jsem se vyptával, jestli mi na SP170 s jednotlivkama nepomůže na klasický brzdě velkej chladič, no a Jeff mi nabídnul k testu prototyp připravovaný extrémní varianty.

Test proběhnul na sestavě Steyr AUG Tokyo Marui, motor zátěžový AimTop, kola nejpomalejší Guardel Infinite, pružina Guarder SP170, aku Turnigy 2200 25C-35C.
90% střelby proběhlo na semi, jelikož mám základní mech Marui, jsem s ním spokojenej a nerad bych ho poslal do kytek :D

Instalace proběhla naprosto bez problémů, jen rozměry už jsou trochu větší, díky chladiči a většímu počtu výkonových součástek. Navzdory doporučení a ujištěním, že budou kabely 1,5mmq stačit, byly použity silikonový 2,5mmq....radši mám, když je to předimenzovaný, než nadoraz :oops:

Nejdřív se testovalo na starší M130, na který jsme se přesvědčili, že brzda brzdí a kola se zastavily vždy na milimetr přesně...ověřeno ryskou na pístovym kole :P ...teplota obvodu se nijak nezvýšila
Potom přišla na řadu SP170, kola se taktéž zastavovaly s přesností na milimetr. Bylo vystříleno něco přes 500 ran, z toho několik krátkých dávek, obvod se občas jen nepatrně zahřál, tzn že měl teplotu o něco vyšší než je teplota kůže....ale spíš byl pořád studenej.

Tak mi Jeff pomohl vyřešit problém se semi střelbou a s klidným svědomím jeho výrobek komukoli doporučím.

by Rathy