Úvod / Dokumenty / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Uzavření kupní smlouvy
Před nákupem se prosím ve vlastním zájmu podrobně seznamte s obchodními a záručními podmínkami.

Všechny objednávky přijaté telefonicky, emailem, nebo prostřednictvím e-shopu jsou považovány za závazné. Podáním (odesláním) objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. V okamžiku odeslání objednávky vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím. Potvrzení této objednávky (kupní smlouvy) automaticky dostáváte na E-mail uvedený v objednávce.

Místem dodání zboží je dodací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Jak nakupovat
Pro nákup v Jefftron e-shopu se můžete, ale nemusíte registrovat. Nicméně vytvořením účtu na Jefftron.cz budete moci nakupovat rychleji, získáte přehled o svých objednávkách a další informace.

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko "Do košíku", čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko "přepočítat", nebo stisknout Enter. V případě, že zboží není zboží skladem, nebo není skladem dostatečné množství, které požadujete, nebude možné vložení zboží do košíku. Pokuste se tedy snížit počet kusů, nebo položku z košíku odstraňte. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, stiskněte tlačítko "X" u dané položky.

Náš e-shop nabízí zboží, které je skutečně přítomno v našem skladu. Díky tomu můžeme vaši objednávku odeslat velmi rychle. Zboží, které je momentálně vyprodané nelze vložit do košíku. Tlačítko "koupit" je neaktivní. Pokud máte o takové zboží zájem, můžete na stránce produktu zažádat o upozornění na naskladnění.

Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, doplňte informace o oblasti doručení, dopravě a způsobu platby. Dále pak kontaktní, popř. dodací adresu. Před potvrzením objednávky je třeba udělit souhlas s těmito obchodními podmínkami. V případě, že je vše v pořádku, kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku" bude závazná objednávka odeslána do naší databáze. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

Přijaté objednávky jsou zpravidla odesílány následující pracovní den. Provozovatel eshopu si vyhrazuje právo na prodloužení této lhůty v případě, že zboží není momentálně skladem, nebo se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. V tom případě bude zákazník neprodleně informován e-mailem, nebo telefonicky

Dodatky či odchylky v objednávce
Prodávající neakceptuje jakékoliv dodatky či odchylky v objednávce vyjma požadavku na zaslání na jinou adresu či jiného telefonického kontaktu. Všechny nestandardní požadavky musí být předem projednány a písemně odsouhlaseny prodejcem.

Storno objednávky kupujícím
Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu objednavky@jefftron.cz, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO s hodnotou čísla objednávky. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 30 minut řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena - odeslána do 5 pracovních dnů zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka). Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 30 minut, bude prodávají akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje. Odeslané objednávky již nelze stornovat a dle uzavřené smlouvy by měla být zákazníkem převzata, nebo uhrazeno dlužné poštovné a balné.

Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží již nevyrábí, nedodává, není skladem, byla zjištěna při balení zásilky jeho vada, nebo byla chybně uvedena prodejní cena. O stornu objednávky a jeho důvodu bude zákazník včas informován

Nepřevzetí zásilky
Nepřevezme-li kupující objednanou zásilku z důvodů ležících na jeho straně (např. nepřevezme si zákazník zásilku nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující veškeré náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši, případně s vrácením zásilky zpět.

Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu provozovatele, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou ( kupní smlouvou) je kupující neodvolatelně vázán.

 

Reklamační řád

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Kontrola zboží při převzetí od přepravce
Kupující je povinen před převzetím zásilky od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

Reklamace poškozené zásilky
Jestliže došlo během přepravy k poškození obsahu zásilky, je možné uplatnit reklamaci ve lhůtě stanovené dopravcem. Po přijetí zásilky prosím zkontrolujte fyzický stav zboží a pokud shledáte mechanické poškození, uplatněte neprodleně reklamaci dle následujícího postupu u dodávky Českou poštou:
Jestliže zjistíte mechanické poškození zásilky až po převzetí, můžete nejpozději následující pracovní den uplatnit reklamaci na Vaší dodací poště. Vezměte s sebou kompletní zásilku (obal i obsah s fakturou). Reklamaci zásilky nám poté oznamte e-mailem na adresu support@jefftron.cz. K e-mailu přiložte naskenovaný reklamační protokol České pošty a uveďte informace o poškození a kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému. 

Reklamace nekompletní zásilky
Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte nám prosím možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením reklamace. Zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu support@jefftron.cz a uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.

Kontrola zboží - jakost při převzetí
Kupující je povinen zkontrolovat bez zbytečného odkladu jakost dodaného zboží. Můžete tak odhalit zjevné vady (Zjevné vady jsou takové, které mohly být zjištěny při obvyklé prohlídce zboží, pokud byla zachována běžná (obvyklá) pozornost.) Například či něco nachybí nebo není něco ulomené..apod. V případě takové zjištěné vady po převzetí může zákazník žádat o výměnu, opravu, nebo slevu z kupní ceny. Na výměnu má zákazník nárok, pokud nejde o nepřiměřený požadavek (např. závadu nelze odstranit nějakým jednoduchým úkonem, jakým je například utažení šroubku). Je nezbytné informovat prodejce o těchto vadách do tří dnů od převzetí zboží.

Vrácení zboží
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete ho vrátit.
Kupující fyzická osoba, které bylo zboží zasláno má dle zákona 367/2000 Sb. právo na odstoupení od smlouvy v době maximálně do 14 dnů od data prodeje. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží (na adresu provozovatele) přijato. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebení, v originálním nepoškozeném obalu. s dokladem o koupi. 

Pokud bude zboží vráceno s zjevnými známkami používání či poškození v takovém rozsahu, že brání opětovnému prodeji jako nové, bude vrácená cena snížena o hodnotu, která odpovídá poškození nebo opotřebení zboží.

Pokud vracíte všechno zboží ze zásilky, vracíme dle směrnic EU i poštovné. Pokud vracíte jen část zboží ze zásilky, poštovné a balné se nevrací. Poštovní výlohy na zaslání zboží k nám jdou na vrub zákazníka jako odesílatele. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku - taková zásilka nebude přijata. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Poslání peněz je bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle přání zákazníka), a to nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne vrácení zboží.
O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte mailem na adresu support@jefftron.cz.

Záruční podmínky
Není-li uvedeno jinak, na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Drobné zboží neobsahuje záruční list a je nutné je reklamovat zasláním na naši prodejnu s číslem faktury a datem prodeje. Doba na vyřízení reklamace včetně vady je max. 30 dnů. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady zboží a nevztahuje se na jeho životnost ani provozní opotřebení. Přesné podmínky dle zákona na ochranu spotřebitele.

Místo uplatnění reklamace
V případě závady nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace provozovna prodejce na adrese:
Filip Němec, Čáslavská 976, 538 03 Heřmanův Městec, Česká republika
V případě reklamací nás kontaktujte na emailu: support@jefftron.cz
Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku. 

Způsob uplatnění reklamace
Při vzniku první vady je nutné poškozený výrobek okamžitě přestat používat, zabalit a kompletní doručit na naši adresu (Filip Němec, Čáslavská 976, 538 03 Heřmanův Městec, Česká republika) v co nejkratší době. Ke zboží musí být přiložena kopie dokladu o zaplacení (faktura, paragon), podrobný popis závady a váš emailový kontakt. Zboží zasílejte v dobře zabezpečeném obalu (nejlépe v originálním) aby se předešlo poškození při přepravě. Doporučujeme zásilku pojistit pro případ ztráty.

Po přijetí zboží do reklamačního řízení bude posouzena oprávněnost reklamace. Tedy zda zákazník zboží používal v souladu s návodem k použití a nejedná-li se o provozní opotřebení (opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním). Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě věc řádně užívat.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud dojde k výměně zboží během záruční doby, pokračuje původní dvouletá záruční doba. Nikoliv opět nově 24 měsíců.

V případě, že zákazník nevyzvedne reklamované zboží (vyřízená reklamace) do 30 dnů od oznámení vyřízení reklamace, zašle mu Provozovatel písemnou připomínku o ukončení reklamace a možnostech vyzvednutí. Pokud zákazník i přesto nevyzvedne reklamované zboží do 6-ti měsíců od oznámení vyřízení reklamace, stává se reklamované zboží vlastnictvím Provozovatele. Provozovatel může poté prodejem reklamovaného a nevyzvednutého zboží pokrýt své náklady na uložení a příp. náklady na opravu v případě mimozáruční opravy.

Neoprávněná reklamace
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět. 

Zánik záruky
Záruka se nevztahuje na zboží se kterým nebylo nakládáno v souladu s návodem na použití, provozním manuálem, uživatelskou příručkou, event. jinými dokumenty a na závady vzniklé neodbornou manipulací, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením.
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé úmyslným poškozením, v důsledku živelné katastrofy nebo vady vzniklé provozem a používáním za extrémních podmínek.
Záruka se nevztahuje na zboží poškozené v důsledku zanedbání nutné údržby nebo nadměrného znečištění.
Záruka se nevztahuje na poškození zboží při přepravě (škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí zásilky).
Záruka zaniká porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.Záruka zaniká při neoprávněném a prokazatelném zásahu do zboží ze strany kupujícího.
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé poškozením elektrostatickým výbojem.

Ochrana osobních údajů
S osobními údaji nakládáme v souladu s obecným nařízením na ochranu osobních údajů dle směrnice 95/46/ES. Celé znění podmínek naleznete zde.

Další práva a povinosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná ADR (mimosoudním řešení spotřebitelských sporů) Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz ,

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve     vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Výhrada technických údajů
Technické údaje zde uvedené vycházejí z podkladů výrobců a mají čistě orientační charakter. Výrobce či dovozce si vyhrazují právo na případné odchylky.

Tyto obchodní podmínky platí pro váš nákup z těchto stránek! Naše zboží můžete také zakoupit u obchodníků, kteří mají své obchodní podmínky.